Saturday, June 25, 2005

Експериментът

От известно време си мисля, че колкото и хубаво да е да си държа блога на Sentinel защото това си е малко или много моят server, това всъщност не е чак толкова добра идея. Най-малкото защото за достъп до него се ползва нашият не чак толкова добър интернет канал. Тоест ако забравя да си платя таксата за Интернет и блога ми увисва...
От друга страна имало два вида хора, казват - такива, на които им е гърмял хард диск и такива, на които ще им гръмне. Нещо не ме радва особено идеята всичко записано в блога да си отиде.

От другата страна на монетата пък е ограниченият ми достъп ако блога ми е тук. А също и това, че още не знам дали ще мога да прехвърля старите постове тук.

Bottom line: За известно време това място ще съществува като един експеримент. Ако той ми хареса - ще се "пренеса да живея" тук.

0 comments: