Tuesday, July 12, 2005

Driver

Цял ден зад волана! Направо се смачках от каране... Както до преди десетина дни не бях карал от месеци, та сега - компенсация! :) It never rains but it pours...
Ама определено най-психиращо ми беше като се прибирах от бира след катерене - беше мокро след дъжда и имаше полиция навсякъде. И катастрофи... Има нещо много зловещо в полицейски светлини в нощта, особено когато вали и водата на предното ти стъкло ги размазва и размножава във всяка капка...

Иначе катеренето беше малко странно (то без Габи как няма да е странно...). Отдавна не съм катерил с такова ожесточение - експлозивна сила! Понякога просто ми се случва - прелетях траверса, като направо забивах ръцете си по хватките - жестоко усещане! :) После стана малко скучно и се вдъхнових едва когато Ива започна да си прави серия качвания на учебната стена. Хе-хе :) Направих 15 изкачвания, сменяйки трима осигуряващи :) Беше яко. Накрая ми омръзна - тупо е да повтаряш едни и същи движения отново и отнови и колкото да качва издръжливост и т.н. пак не ми се занимаваше. Май бих треснал около 20 изкачвания преди да се откажа защото не мога повече. Хи-хи - тази мисъл ме кара да се чувствам добре... :)

0 comments: