Wednesday, October 26, 2005

"Charlie And The Chocolate Factory"

Ето това е един филм, който ме изненада! Очаквах безобидна детска комедийка ala приказка, а пък то какво излезе! Това е един от най-психарските филми, които съм гледал последните няколко години! Не, няма нищо кой-знае-какво в него... Само дето бих стиснал ръката на Джони Деп за тази роля.

Според Михаела и сестра ми филмът бил детски вариант на "Седем". Аз не съм го гледал, но по това, което знам за него съм напълно съгласен. Имаше брутални картини - наказания на четири основни прегрешения, които децата правят:
- лакомия
- прекалена самоувереност
- "всезнайство" (ако мога така да го нарека и ако това е правилната интерпретация)
- тотален разглезен каприз

До самия край си мислех, че тия хлапета няма да се измъкнат живи (въпреки, че филмчето е детско), но това поне се размина. Ама пак си е психария! :)

Струва си да се гледа, но ако седнете - не си правете излюзията, че ще гледате някоя пълна лиготия. Има какво да се види в тоя филм. Само трябва да можеш да виждаш...

0 comments: