Friday, November 04, 2005

"11 мин" & nporpec

Хубаво начало на деня - сядам пред блога и Winamp-а ми пуска Rammstein - Amour...

"Единайсет минути" (или както според мен е по-правилно - "Единадесет минути"...) - една книга за секса и любовта, за връзката между тях и липсата на такава, за това какво търсим и намираме...
В книгата определено има какво да се намери (макар да съм стигнал еднва до средата й). Идеите, размислите и изводите вътре са просто... не знам - взети от живота? Наистина бих повярвал, че е погледнал в нечия глава. Можи би в своята собствена.
Единственото странно е как тази книга вместо да ме накара да се замисля над идеи, до които не съм стигал, ме кара да се връщам в миналото. Аз ли прекалено рано съм стигнал до тези истини? Животът дава различно на всеки. И от сладкото, и от горчивото. Въпреки всичко е хубаво да прочетеш, че още някой е стигнал до същия бряг, като теб. Е, злите езици твърдят, че именно това е идеята на всички подобни книги, но нека не подхождаме така негативно.
Книгата е хубава. Все още име време до края - може би все пак ще ми каже нещо ново, знае ли човек? Но дори и да не се случи, пак ще е time well spent. Има нещо в начина по който пише този човек, което просто ти доставя удоволствие докато потъваш в света на книгата.


Нещо друго забавно е неочакваната тръпка живот, преминала наскоро през отдавна изоставеният блог на Венски. Ето, че все пак имало защо да не го трия от blogroll-а си, а само да го закоментирам. Да видим дали ще оцелее този път. Either way - it's a good thing to see around. :)

PS: Всъщност едно от най-хубавите неща в книгата е заглавието й. Играта/шегата/идеята е доста... Просто ми харесва :)

0 comments: