Wednesday, November 30, 2005

Забавлявката с PHP 5 продължи и днес, когато малко без да искам накарах SASh да изнесе лекция по темата. Отне над два часа. Венски нещо си правеше, но се обърна и той да слуша. Дори и Васко следеше внимателно.
Оказа се, че в новото PHP има доста повече хубави неща, от колкото си мислех. Например изключенията (exceptions) - за пръв път наистина ще пиша нещо, което използва exceptions. Не че не съм ги учил, когато учих Deplhi, но...
Също така се оказа, че съвсем скоро ще имам възможност не само да си поиграя с PHP 5, ами направо ще ми се наложи да се заровя в него до ушите. Е, в програмирането нещата могат да се научат само по един-единствен начин - "'Фащаш и копаш!" :)

Все още ми се спи и не ми се чете повече. Мисля днес да се изнеса по-рано от тук, да отида на стената и да изкъртя тъпите боулдъри! Не мога да се остава така след пълния провал от предния път. Да, наистина не съм правил боулдъри от цяла вечнот, но... Хе-хе. Добър съм, да му се не види и няма да се оставя така! Ааа, ма-ха! :)

0 comments: