Friday, January 06, 2006

Каква сутрин!

Сутринта започна нормално - изобщо не ми се ставаше от леглото. Продължи малко по-странно като ме налегна непривичното желание да се обръсна. Успях да хапна преди да хукна на работа, но пропуснах кафето, че да не се замотам много. Грешка... Денят продължи съвсем нормално - отивайки към спирката видях как 204 потегля, т.е. имах да си вися в студа до следващия. Карай - тъкмо време за цигара. Стигам до офиса с мисълта как за пореден път закъснявам и с все още замотан поглед - спи ми се, та две не виждам... Оказва се, че съм пръв в офиса и съответно пада голямото отключване и въвеждане на паролата за СОТ-а. Мхм... Само дето изглежда толкова ми се е спяло, че съм сбъркал паролата... Леле, какво пищене се разнесе - не е истина! За секунди ме разбуди напълно и започнах да въртя телефони да разбера какво, аджеба, се прави в такива случаи. Всъщност никой не вдигна, но от СОТ се свързали с шефа, та нямаше проблеми. Разбрахме се с момчетата, звъннахме тук-там и замазахме положението... Още ми пищят ушите...

Ха, добро утро и на вас! :)

0 comments: