Friday, February 10, 2006

Изнизва се поредната седмица. Интересното този път е, че посрещам сутринта с усмивка - случва се. Мишката в момента е на изпит, а аз седя и й стискам палци (стискайте и вие).

Както предполагах още когато се захванах с тях, боулдърите ми посмазаха китките. Интересното е че пръстите ми още са ОК, а и китките не са толкова зле, колкото си мислех, че ще бъдат. Anyway, малко почивка би трябвало да ги позакрепи. Също така мисля да ги потормозя с едно много мързеливо упражнение с гиричка само за китки - снощи пробвах и ми взе здравето - всичко пука и скърца. Ако не ги доразглобя по тоя начин би трябвало да се постегнат.
Цялата лудница около боулдърите всъщност е заради предстоящото боулдър състезание, за което имах неблагоразумието да се навия да ходя. Естествено, нищо няма да направя, най-малкото защото аз с боулдъри не се занимавам. Обаче пък ще бъде купон - може да съм на последно място, но пък ще е забавно! А сигурно ще съм наистина напоследно като видях как се е подготвил народа - всички правят масово само боулдъри от около месец-два насам и са станали малки машинки... За Фазата и подобни дори няма да споменавам - просто не съм им в категорията... Anyway - wish me luck! :)
Покрай поразглобените ми китки се замислих дали да не спра да катеря за няколко дни и вместо това да се присъединя към Ива и Слави в тяхната лудост - плуването (посред зима!). Може пък да се окаже по-приятно от колкото си мисля. Ако ли не - поне ще поддържа във форма. А и не е лошо да се потренира малко за Камен Бряг, че то иначе е срамота - не може да плувам колкото да не се удавя я! :)

0 comments: