Thursday, February 16, 2006

Gotta rest!

Стомахът не е спирал да ме боли от неделя вечер. Вече е ясно, че не е от хлора в басейна, но пък и по нищо друго не личи да съм настинал. Хубавото е че силните прерязвания стават по-редки, а периодите без болка - по-дълги. Може и да ми мине от самосебе си - за момента нямам никакво намерение да ходя на лекар.

Всички стави на пръстите ми пукат и скърцат и ме болят при всяко свиване и разпускане. Китките ми са в най-лошото си състояние от месеци насам. Болката вече е достатъчно интензивна за да ограничава движенията и силата ми. Дори захватът ми е далеч по-слаб от обикновенно. За капак кожата на ръцете ми e суха, твърда и напукана. Цепи се на лентички и дупки. Обезателно й трябва някакъв крем преди да е започнала да кърви.

Горната равносметка означава само едно -
спешно ми трябва почивка!!!
Което май ще рече, че една седмица няма да се катери, считано от днес. Как ще го направя - не знам, но май наистина ще трябва да се пробвам, защото иначе ще се повредя лошо. От друга стана - дано една седмица ми стигне...

But you know what they say:
There's no rest for the wicked...

0 comments: