Thursday, February 23, 2006

На ro-tex-кия фронт - нищо ново

Имам си нови контактни лещи! Някаква марка, която се оказа май доста известна и ми я препоръча очната лекарка - Bausch & Lomb. Успокоих се като видях, че те правят и разтвора Renu, за който знам, че е хубав въпреки, че не го ползвам - аз съм си доволен от Opti-Free.

Минах най-сетне да си взена оценката по ТЕ-1. Не ми се скара Станчев, че идвам няколко седмици след изпита, както очаквах. Работата - хубава! Оказа се, че моето 3,50 е висока оценка на тази задача, защото максималната оценка на нея била 4. Което значи, че съм с половин единица под максималната оценка - доволно. В края на краищата идеята беше просто да го взема, нали? :)
Иначе дата по ТЕ-2 вече - таман две! Едната (на осми март) ще я пропусна, че няма да мога да се подготвя за тогава. Ще ида на трети април (май тогава беше), та белким съм научил за тогава.

Иначе май си харесах фотоапаратче - Olympus FE-100. Ще помислим, ще помислим, па може и да си го купим... :)

Днес Ice-а имаше рожден ден: Честито, Ice!!! :)

В офиса го ударихме на купон - то беше водка, то бяха бонбонки... После пък и Венски се сети, че работи тук точно от година и реши да черпи, та и уиски се намери. Малко по-късно ми беше прекалено весело за да работя. :) Появиха се едни задачки за правене и аз (макар и да ме беше страх какви ще ги напиша-набриша в това си състояние) взех, че ги намахах и смело-смело ги commit-нах. Да се надяваме, че съм колкото смел, толкова и добър и не съм омазал нещата. :)
Т'ва програмирането като си весело подпийнал е една много странна работа - седиш и пишеш хем смело и джаста-праста, хем бавно и внимателно, че трудно ти се точи мисълта и все забравяш дали си си оправил вече SELECT-ите и дори се чудиш дали работиш в правилния скрипт. Случи ми се двукратно днес (второто)...

Та така... За тази вечер мисля, че докторът препоръчва спокойно гледане филмче с приятна компания. Не е за вярване, но мисля веднъж и аз да си спазя рецептата. :)

0 comments: