Sunday, February 05, 2006

weekend summary

Малко странен weekend се получи.

Започна с извикване по спешност за оказване на първа помощ на едно PC, дето спонтанно спряло да работи. Гледах, ръчках, чудих се, сменях видео карти, пък то се оказа, че RAM-a се бил разместил... Така е като не помня кой звуков сигнал на BIOS-а за какво е. Ама то пък и за какво ли ми е - слава Богу, рядко и се случва да слушам такива неща.
Денят продължи в филмчета с катерачи - изгледахме една малка камара short movies. Голяма забавлявка и още по-голяма зарибявка са! После мнозинството реши да гледа някакъв филм, който не бях чувал - Unfaithful. Нещо не ми понесе и се изнесох да правя компания на мини-хамстера на Слави, който пък ме ухапа (хамстера естествено, не Слави). "Ясно - няма да те вадя от аквариума." Чудейки се какво да правя вдигнах първата попаднала ми книга и се зачетох. Оказаха се "Диви Разкази" на Николай Хайтов. Грабна ме още предговора, а първите няколко страници от "Мъжки времена" ме спечелиха окончателно - утре отивам да си купя книгата.
Продължихме вечерта с "Четири стаи" - Туентин Карантино (както беше написано на субтитрите). Абсолютна лудница! Както може да се очаква от Тарантино във филма се случиха милион неща и нищо не се случи. Откачен до Бога, както и всичките му останали, този филм (незнайно защо) ми хареса... Даже аз сам се учудих! :)

Неделята започна с палачинки или поне с опит за такива. Оказа се, че и в тефлоновия тиган си залепват като стой та гледай... И сместа не я бях уцелил в началото и изобщо... Ама накрая станаха някакви палачинки и си ги изядохме такива, каквито си бяха. Дето вика Венски - "Пениш са, не пениш - ке те ручам!"
Михаела тъкмо се беше наканила като съвестно дете да си се прибере да си учи за изпита и... се загледахме в едно филмче. Филмчето се оказа не кое да е а небезизвестното "Some Like It Hot". Е, хубава е Мерилин Монро, дори и с големия си задник. Филмчето беше доста забавно - посмяхме се дружно всички вкъщи. :)
От там нататък денят продължи по един ужасно странен начин - безидейно мързлуване пред компа и няколкочасово гледане на аниме. Това просто не ми е присъщо! Ама пък от толкова време ми се мързелува... Пък и "Naruto" се оказа по-забавно от колкото си мислех. :)

И така... Here comes the new week! ;)

0 comments: