Monday, May 08, 2006

__appy_birthday2me();

Ето, че отмина поредният рожден ден... Не може да се отрече, че този премина в пъти по-добре от предишния (който обявих за the worst ever...).
Изненади откъм присъствие не липсваха - SASh и Евчето биха отбой, както и Муди (той е извинен - избяга чак в Турция...). По случая се отказах от каненето на милата първоанглийска тълпа, защото имаше сериозно опасност да измрат от скука (или поне така си мислех). За щастие другият народ се появи и дори се появиха няколко приятели на сестра ми, които внесоха доста забавно разнообразие. Общо взето - компанията беше добре.
Изненадващо, но тази година дори аз успях да си изкарам добре на рожденния си ден и не се налагаше non stop да търча наляво-надясно и да се правя на домакин. Инциденти нямаше... Странна работа, като се замисли човек, но... на кой ли му пука всъщност? :)

Днес окончателно приключвам с празнуването с лека почерпка в офиса (която все още не е започнала). Колегите ми са идиоти - подариха ми табакера за тютюн, която сама свива цигари - яко купон! Да видим колко време ще ми трябва да се науча да работя с нея... :)

Та така... Готин рожден ден - чак да не повярваш! :)

0 comments: