Monday, May 15, 2006

За задачата...

Ами то такова...

Хе-хе. Не. Всъщност не съм недоволен.
Опитване на нещо, дето не ми е по силите:
- пробвах Балък (VII/6b) и след почиване, мислене и увисване най-накрая се отказах от его и си слязох. Слязох, но с твърдото решение да го пробвам на установка и след като го разуча да си го изводя. Май към седма категория on-sight изкачванията вече са проблем...
Да падна от тур (макар и не въпросният твърде труден):
- ами аз от миналата година още имам да връщам на Идеалният ръб (VI+/6а) и днес реших, че след като не можах да кача Балък, поне е кача нещо. Отидох, минах пасажа, хванах един разкошен перваз, протегнах се и докопах с три пръста горния перваз, тръгнах да се набирам да се кача и... не можах! Мъка... Ръцете ми бяха толкова изморени, че просто се отваряха... Е, вече нямах голям избор - извиках на Слави да обере и... паднах. Какво свърших после по тоя тур не ми се разказва, че още не мога да повярвам, че съм толкоз луд... Ама как да е - жив и здрав! ;)

Интересното откритие този weekend беше, че съм изкатерил всички шестици на Алпийска (без два гадни траверса, дето като минеш средата и не можеш вече да си изтеглиш въжето). Мишката е с два тура назад, но пък изводи девятката (Бравооо!!! При това on-sight!), която аз не съм катерил. Май поприключваме с Алпийска за сега - време е да идем да изкатерим шестиците на Вражите и току-виж сме били готови за седмиците!

0 comments: