Tuesday, July 11, 2006

MySQL horror

Последните два-три работни дни са почти изцяло посветени на къртово ровене из документацията на MySQL. Първо беше fulltext search-а, а сега - всички възможни видове join-ове и кой кога е по-подходящ. Тъпото е, че от до сега прочетеното не мога да си извадя заключение. Вече просто не мога да възприемам, още повече че основната част от проучването е да си представя как това (join-ването) ще се случва с моите таблици и всичките им join-ове. Въображението ми е просто изцедено от толкова абстрактни навръзвания на полета, поленца, ключове, търсения, коефициенти... Да не говорим за loop-овете при навръзването и колко време ми трябваше да ги стопля напълно, независимо от простотата им, след като веднъж си ги схванал. Мъка...

И след всичко това се очаква да седна и да уча по електротехника... Nice...
Да си призная пред света - изпуснах си предпоследната дата по ТЕ-2. Следващата е през Септември. Готиното е, че ако не го взема тогава (което ще ми е първото явяване) не мога да запиша (отново) и съответно губя студентските си права. Ха, честито! Яко, а? Не, не ме питайте какво ще правя тогава - нямам идея. Просто ми стискайте палци да го взема, щото иначе съм in veeery deep shit...

Та така... А с вас какво става, похвалете се нещо? ;)

Led Zeppelin - Whole Lotta Love

0 comments: