Saturday, July 15, 2006

Ubuntu

Е, нека ми е честито прясно инсталираното Ubuntu 6.06 Dapper Drake на домашната ми машина. Това ми беше занимавката снощи. От доста време не бех оставал пред компа до 4:30 сутринта. Не е хубаво така - трябва да има ентусиазъм!
Иначе както се предполагаше linux-чето си тръгна сам-само - не съм срещал по-user friendly дистро от Ubuntu. Е, пак трябва да имаш някои познания за да извлечеш максималното - добавянето на хранилища и някои настройки не са нещо, за което човек да си се сети от само себе си, но пък се учат лесно. Вече не е необходимо да ковеш минимум час и половина в конзолата за да си пуснеш графичната среда и още толкова за да изкараш звук от проклетото нещо - всичко си тръгва сам-само! :) Мдам, кефче е...

Все още не съм прекарал достатъчно време пред новия си монитор за да му свикна и всеки път се изненадвам колко ужасно много място имам! А разликата не би трябвало да е толкова голяма - от 1024 на 1280... Може би и инчовете имат какво да кажат все пак, колкото и да си мислех, че няма да е така.

Та така... Стари забавлявки на нов глас. Е, по-добре така, че иначе нервите ми така или иначе са на скъсване. Надявам се да издържа следващите две седмици - после би трябвало да е по-лесно. Само дето все по-трудно и по-трудно се удържам и хич не съм сигурен, че ще издържа... Ама нейсе - каквото било писано, нали?

0 comments: