Monday, October 02, 2006

Тишина

Затишие пред буря, суша пред порой или просто не ми се пише? Не знам защо, но както може би сте забелязали напоследък пиша изключително рядко. Не е като да не се случват някакви неща, но не е и като да става кой знае какво, още повече пък светло и прекрасно, което да искам да споделя с всички вас.
Все още ми е неизвестно защо седнах да пиша сега и какво точно имам да казвам, но факт е че съм пред клавиатурата и отново безмислостно набивам по клавишите, както вече цял ден. Само се надявам сегашното набиване да е по-ползотворно от това до сега, защото днес освен куп глупости, разпръднат в половин дузина файлове, май нищо друго не съм съворил. Не е от мързел или нежелание - просто... така се случи. Или както се казваше "ами то такова...".

Предполагам, че във внезапната победа над нежеланието да седна и да пиша тук има известен пръст и фактът, че до преди малко четох "К." - втората книга на Анцето, която определено не е нещо, което съм очаквал, но пък от друга страна какво ли право имам аз да очаквам каквото и да било? Все пак ме изненадва доста - серия от изключително увлекателни и навеждащи към всевъзможни размишления (философски или не - вие си решавате) разкази, отличаващи се с особената си безсмисленост, разположена на границата между реалното, фантастиката и абсурда, но с определен уклон към последното... Не искам да си мисля какво ще си помисли/каже Анцето ако случайно прочете това ми определение за труда си, но тъй като шансът за това е достатъчно малък не се притеснявам особено. Пък и все пак именно това е мнението ми - отделих му известно време за размисъл и съм сравнително сигурен в него.

Преди няколко дни реших, че искам да си купя mp3 плейър. Май отдавна си ми беше време, но сега съм го решил с твърда убеденост. Чувството, че се потапяш в музиката ми беше убягвало вече доста време, когато онзи ден взех назаем дискмена на сестра ми и прекарах един ден в който всяка излишна минута беше запълнена с Led Zeppelin. Чувството беше невероятно и не мисля да си го спестявам вече. Въпросът какъв плейър да си взема е вече друга работа - ще има още да мисля по него. Ако някой от вас е много доволен от своя - моля, споделете!

0 comments: