Monday, December 04, 2006

Студ? Have no fear!

Въпреки мъглите, студа и всички, които ни обясниха, че ще умрем от студ ако отидем да катерим тази седмица, ние все пак отидохме. И Боженица ни се отплати! За разлика от всички, които останаха в София и умряха от студ и влага в мъглата, ние се радвахме на слънчево и достатъчно топло за катерене време! Беше си много готин ден, през който разни хора правеха готини неща. Кратък списък:
Стефан за пръв път катери с еспадрили и мина Ламята Виолета (5b) и Коледен подарък (6a);
Габи почти се пребори с Джурасик парк (7c+) - направо си го изкатери, но не наведнъж. Опитът е овековечен на видео. Следващият път ще снимам цялото изкачване. :)
Не успях да проследа какво изкатери Хрис, но със сигурност мина Време за мачтане (6a) и Коледен подарък (6a).
Несъмненият герой за мен е Мишката, която се пребори с един от страховете си и изводи два пъти Божествена абразия (6a). Два пъти защото първият път увисна, заяде му се и после просто го счупи! Браво, Мишка! :)

Колкото до мен - аз изкатерих Розов кошмар (6b+), като за малко си прецаках on sight-а - просто имаше едно движение за измисляне, но беше при самото излизане от тавана, а аз бях малко 'надишан' и не успях да го измисля навреме. На втория опит нямах проблем. Само дето на последния клин преди края на тура си ударих коляното в някакъв скален ръб. Доста силно. Достатъчно силно за да не мога да катеря повече този ден, въпреки, че имах много време за да ми мине. През остатъка на деня просто куцах из лагера... И въпреки това беше хубав ден! На Боженица е доста приятно дори и да не катериш - просто е готино. :)
А иначе коляното ми май ще се оправи до петък. Бях се уплашил, че ще ме боли лошо и ще му трябва доста време, което пък означава, че щеше да се наложи да тръгна на осмодекемврийския ни преход с болно коляно, което сред последните неща, които искам да ми се случат. Но май ще е ОК до петък - вече ходя нормално и мога да се качвам нормално по стълби, ако не съм с тежка раница и взимам само по едно стъпало с десния крак.



Първо оплакване от фотоапарата - не знам защо, но снощи не успя да свали всички снимки и филмчета със собствения си софтуер, а също и под линукс с нормален mount. Все пак успях да си изсмуча нещата, но чак днес, в работата, с card reader. Странно..

1 comments:

Anonymous said...

Безспорният геой за мен пък си ти :)

Сладурче, та ти изводи 7+, все едно по-лесно, отколкото си изпиваш кафето сутрин!
Много, ама много се гордея с теб :)