Tuesday, December 26, 2006

"One wild night"

След като вчера безнадеждно се опитвах да се измъкна от вкъщи известно време, най-сетне успях. И то като се почна... Отдавна не съм имал така вечер. Дори списъкът с посетени заведения говори достатъчно: Дървеното, No Name Cafe, My Mojito, някаква пицария на Патриарха и Витошка и за завършек - Алкохол. Вечерта се оказа пълно разбиване, макар и в странни за мен компании (като, естествено, изключим Ива, Любо и Гери с които започна цялата лудница).
Мнението ми, че My Mojito не е за мен се затвърди окончателно - просто не се чувствам добре там. От друга страна страна в Алкохол пускаха страхотна музика - отдавна не бях чувал в клуб/диско да пуснат Guns или Whitesnake... Е, накрая пак го избиха на house и техно, но ние вече и на това можехме да си направим купона, така че всичко беше 6! :)

Също така отдавна не ми се беше случвало да се прибера с първия транспорт. Чувството е готино. :)

0 comments: