Saturday, June 02, 2007

7 months smoke-free!

На приблизително кръглото число месеци (шест) пропуснах да се похваля, та сега ще се поправя, та дори и леко предварително:

Гордо заявявам, че вече седми месец не пуша!

Е, наистина още не са минали седемте месеца (има още няколко дни до тогава), но шанса да пропуша за толкова време е малък. Също така да вметна, че ми се е случвало и да запаля. Това си личи добре на снимките от рожденния ми ден. :) Е, да, но това си е моят начин - когато ми се пуши - запалвам си цигара. По този начин преча на мерака за пушене да стане неконтролируемо силен. Ефектът е, че на седмица-две, месец или колкото дойде запалвам по една цигара. Мисля, че победата си е победа, дори с тази малка отстъпка.
Относно въпросът "Има ли разлика като не пушиш?" отговарям с "Да, има. Чувствам се по-добре и не се задъхвам толкова лесно. Всъщност разликата е чувствителна."

PS: Леле, колко съм позитивен тази вечер! Да не повярваш. Сякаш е просто напук на вкиснатото ми настроение. ;)(

1 comments:

Anonymous said...

Хехе, браво, гордея се с теб. Да не говорим, че и аз имам една идея принос, макар аз самата да пропуших пак :((( (ще се старая да поправя грешката, споко)
Та за 7те месеца - браво, но внимавай, защото на мен това ми беше точката на пречупване. Няма да се даваш ;))