Thursday, July 26, 2007

Гадове!

С течение на времето спрях да се грижа за каквито и да било живинки около мен. Преди имах мерак да си гледам рибки, да се грижа за цветя и какво ли още не. С времето това си отиде и грижите ми за друга живинка, освен моя милост, към момента се свеждат до кучето ми - когато съм си вкъщи го извеждам, сипвам му вода, понякога го и храня (принципно друг се занимава с това).
Единственото изключение от това правило (като не се брои кучето [pun intended]) е цветето ми. Ако се поровите из блога ми (на мен в момента не ми се занимава) ще видите още няколко поста, посветени изцяло на него. Сещате се - обичам си го.
Преди време цветенцето ми започна спонтанно да съхне и да умира. След известно време се установи, че виновникът е един гад, наречен "червено паяче" (Tetranychus urticae). Отне доста време, докато се отърва от него и цветенцето почти загина. Все пак гадовете измряха и то почти се е оправило - изсъхналите клонки падат, новите набират сила и то отново добива вид.
Само дето тази сутрин докато го поливах забелязах гадна малка пажинка в основата му. Гадовете са се завърнали! Почти успях да снимам един от тях преди да го размажа - като успея да сваля снимката може да я кача тук. Напръсках ги с някаква отрова - не знам точно каква, но била за вредители. Дано измрат, к*****тата!

Ако някой знае ефективен начин да ги избия веднъж и завинаги - ще оценя ако го сподели. Предният път ги избих с тютюн, накиснат във вода. Още едно доказателство, че тютюнът си е отрова...

0 comments: