Tuesday, August 28, 2007

Economics?

Един от малкото интересни предмети, които влизаха в програмата ми в ТУ, за моя голяма изненада, беше икономиката. Разбира се, не съм посетил нито една лекция - кой да предполага, че именно това може да се окаже интересно? Едва по-късно, четейки учебника и правейки упражненията, си казах:
Хмм, интересно! Това всъщност обяснява как цъка машинката!


За моя изненада днес, пътувайки към офиса, прочетох едно доста подобно описание:
Morality [...] represents the way that people would like the world to work -- whereas economics represents how it actually does work.


Дадох си труд да напиша това, защото ме наведе на странни мисли. Може би все пак ми е време да се оправя с тази дипломна работа, която ми виси над главата като Демоклев меч и хич не ми се иска да мисля за нея. Не за друго, ами за да мога да запиша някаква магистратура, най-вероятно ориентирана към икономиката. Знам, че звучи неверятно, но всъщност може и да е интересно, нали?

2 comments:

Anonymous said...

Е, ако пък беше изучил икономиката малко по-задълбочено, щеше да разбереш, че всъщност поговорката би трявбало да изглежда горе-долу така:

Morality [...] represents the way that people would like the world to work -- whereas economics represents how people hope/fear it will work.

ro-tex said...

Ха-ха. Възможно е. Все пак е доста интересно. :)