Monday, August 20, 2007

Weak

Тазседмичното посещение на Боженица беше много приятно, но като цяло безрезултатно за мен. Да се чете: изкарах си много добре, но нищо не качих и ме е яд.

Опитах се да кача Анадолу (6a+/6b) - плочата от която летях последният път. Отново не успях. Минах пасажа, но не ми стигнаха сили и воля и увиснах. Много зле, защото не очаквах да имам никакви проблеми там. Май доста сериозно подцених тура и той си ми го върна. Не знам... Ще опитам пак. Трябва да стане - този тур е в мой стил или поне така се предполага. Аз обичам вертикални плочи с хубави малки ръбчета. Или поне обичах... някога, когато все още имах техника, а не сила.

Говорейки за сила - направих серия опити на Реквием за една проститутка (6c?) - много готин таван, който точно преди Камен Бряг не можах да направя поради липса на психика. Е, сега психика не ми липсваше - направих няколко готини падания от там, част от които по 3 метра. Добре ми вдигнаха адреналина... Уж щях да го направя, но налетях на доста прашни хватки и се изпързалях от тях. След като ги почистих вече нямах повече сили за свестен опит, та ще остане за някое следващо ходене.
Което пък идва да покаже, че освен техника нямам и издръжливост, защото не би трябвало чак толкова да ми паднат батериите. Абе общо взето не съм особено доволен от текущата си спортна форма.
От друга страна съм доволен от психиката си - нямах проблем с повечето от паданията от Реквиема, което си е направо напредък. Надявам се тенденцията да се запази и да стабилизирам малко, че ми е писнало да ме е шубе - не може така, то си е срамота! :)

Идният уикенд е планирана една Враца. Да видим как ще се котирам по турове с изпитана трудност. Предполагам, че максимумът ми ще бъде около 6b+, при това ако наистина се съсредоточа. Би ми доставило голямо удоволствие да направя един свестен on sight!

0 comments: