Tuesday, September 04, 2007

Малка дупка

Дъжд, дъжд, дъжд! Наплашиха ни, че ще се давим този уикенд и вместо да идем на Боженица и да си печем шишчета, ние хванахме и избягахме на Враца. И много правилно постъпихме! През целия ден (събота) беше мрачно и мъгливо, преваляваше... По едно време дори загърмя. Ако бяхме отишли на Боженица нямаше да можем да пипнем скала.

Този път имах малко по-добър успех от миналата седмица - успях да изкатеря Краставицата на Звяра (6b+). Много кефещ тур! И аз не знам защо, но много ми харесва. Като цяло, аз никога не съм си падал по надвесите - непрекъснато си висиш на ръцете, няма как да си починеш като свят, натоварват те психически. Само дето на Малката дупка на Враца ми харесва - хубав здрав варовик, голями джобове, не реже пръстите гадно, сухичък по време на дъжд (поне при лек до среден дъжд). Катеренето е силово и за издръжливост. Оказа се, че що-годе ми пасва на стила и веднага се почувствах добре там. Дори предната седмица, когато падах като круша и не можах да мина чисто нито един тур.

Лошото е, че в този сектор няма лесни турове. Този мой малък успех е ... ъъъ ... ами води се турът за загрявка... :) Сещайте се след това какви неща са. Което означава, че не всички имаме какво да катерим там, а то и тези, които имат имат ограничен брой турове, които са им в рамката на възможностите. За това през предстоящия дълъг уикенд мислим да идем на палатка на Боженица и да покатерим и похапнем там. Само дано не вали! Ако вали нито ще катерим, нито шишчета ще печем. :( Ако на някой му се идва с нас - да си опича акъла и да се обажда овреме! :)

PS: След известно търсене намерих статийка за точния вид скала на Малката дупка - нарича се брек (Breccia).

0 comments: