Thursday, December 13, 2007

I feel good...

Най-сетне се чувствам по-добре. Днешната тренировка беше супер и това е нещо ново и хубаво на фона на последните месеци, през които формата ми като че непрекъснато пада и пада. Последният път дори се отчаях и просто си тръгнах от залата - нито един от боулдърите не ставаше. Нито едно от движенията не ставаше! Днес не беше така - пристигнах там рано, загрях, раздвижих. Ицо ми показа труден боулдър, но аз взех че се стегнах и го дръпнах on sight. Прекрасно чувство... След това се появи Деси и се започна! Показваше боулдър след боулдър, всички трудни и интересни, всички изискващи стягане и концентрация, всички носещи така желаното удовлетворение! Ставаха от първия, втория или третия опит. Никакви зацикляния с разучаване на някакво ужасно движение или изкелиферчена поза. Просто и чисто движение... Най-сетне се почувствах отново силен! Много, много приятно...

Самият ден също беше приятен - оправих си документите с Dynamic Zones (най-сетне) и обикалях с Венски да си търси яке и панталон за сноуборд. Той нищо не си купи, но за сметка на това аз се сдобих със страхотно оразнжево яке Jack Wolfskin! Външна мембрана, лепени шевове, гумирани ципове, texapore... Крайно време беше да подменя хубавото старо яке, което си взех във втори курс за да ходя на планинарство с него. :)

Та така... В момента съм излязъл от апатията, която ме е стиснала за гушата тия дни и се чувствам добре. Надявам се да успея да пренасоча енергията си (докато я имам) към нещо по-креативно и утре да се позаровя в дипломната си работа. Стискайте ми палци! ;)

0 comments: