Monday, February 25, 2008

Дълъг уикенд

Заформи се един доста дълъг и наситен с преживявания уикенд. Сигурно дори ще изпусна някое при изброяването, но все пак ще се опитам да спомена всичко.

1. Боулдъри

Лудницата се започна в събота сутрин с дългоочакваната боулдър среща/състезание. Успах се с час и половина, както си му е редът. Самото състезание си беше купон, макар и не колкото миналата година - това си е по-скоро заради компанията, дето така и не се събра. Иначе имаше към 24 боулдъра, няколко от тях - с варианти. Аз успях да мина 7-8 (вече не помня точно колко), от които съм адски доволен за два - единият беше доста труден и го направих доста технично и ми хареса, а другият беше изцяло балансов и беше голямо шоу. За съжаление се наложи да приключа рано-рано без да съм се уморил особено или да съм си изтрил кожата на пръстите, защото по някаква абсурдна причина кожата на ръцете ми напоследък е толкова суха и опъната, че болката при контакт с хватките стана нетърпима и почнах да падам от елементарни движения само заради нея. По темата ще последвам съвета на Мила - купил съм си мазно кремче за ръце и ще се лекувам...

2. БлогCamp'08

От състезанието се завтекох към БлогCamp-а. Бях пропуснал най-интересното - началните представяния, дискусията за подслушването в Интернет и т.н., но все пак реших да се отбия. Хванах една скучна лекция, която слушах с половин ухо, помотах се наоколо и скоро започнаха да се появяват познати - Енея, Тина, Симпатичко, Любо... Не мога да се оплача от народа, който срещнах. По едно време Крокодила размахваше някаква пола, която някой му обясняваше, че е килт, но за съжаление това не го убеди да я облече. А щеше да е забавно... :)
Енея участва в представянето на един интресен, според мен, проект - безплатно хартиено месечно издание от типа на Week и Програмата, което да помества най-интересните блог постове от месеца. Смятам, че идеята е свежа. Е, има си недостатъци - какви теми ще има в него, кой ще ги избира - "Няма да е честно!!!" ще се провикне доста народ, жаден за общественото внимание.
Дори присъствах на лекцията на Ангел Грънчаров (линк към него тук няма да поместя...) - интересно, но всъщност никой не го уби с камъни, макар че имаше подобни идеи... :)
Като цяло събитието беше доста интересно.

3. Slackline!

След блог срещата се завтекох към парка, където да отдам дължимото на прекрасното време. Там вече се бяха събрали Михаела, Ива, Любо, Слави и Весо, бяха опънали една лента между две дървета и се опитваха да ходят по нея (a.k.a. slackline). Аз, естествено, моментално се хвърлих и аз да се опитвам. Е, оказа се, че далеч не е толкова лесно - рекордът ми за деня е 4 крачки по лентата, като последното едва ли може чистосърдечно да се нарече "крачка", но нищо. :) Факт е, че заниманието е много забавно и приятно - особено ако сте цял отбор идиоти, никой от които не може всъщност да ходи по лента (това е много важно - ако има поне един дето да може ще се започне едно състезаване и "взимане на сериозно" и "опитване" и какво ли още не, което ще съсипе хубавия купон). Иначе освен трудно и забавно, може да се каже, че заниманието е и доста натоварващо - целите ми крака, че и задника ми до днес все още не могат да се оправят от мускулната треска... :)

4. бира в Грамофон

След парковата забава някак си намерих начин да вместя и едно посещение в Грамофон в програмата си. Минах съвсем за малко, видях разни хора, поговорихме си (нали за това се бяхме събрали все пак), пих една бърза бира (мисля, че за пръв път пия наистина безплатна бира. странно усещане... ;P) и благоразумно приключих публичните прояви за вечерта до там. Нямах сила вече за китарено парти у Симпатичко, въпреки че много ми се ходеше.

Пак се получи прекалено дълъг пост, за това сега много кратко за неделята:

5. на слънце на баба Яга

Сигурно има година от как за последно бях сядал на пирамидката зад паметника на съветската армия... Ужасно е приятно - спокойно, на слънчице... Обичам ранната пролет!

6. FELS alumni

Не се бях виждал с народа от английска от ужасно много време и установих, че доста ми е липсвало. Започнахме събирането много невинно на по бира в семейната пицария на Тони в късния следобед, но нещо се попроточихме. Бирата премина във водка, следобедът премина във вечер, а после и в нощ. Докато се усетим и беше време за затваряне, но ние бяхме подготвени с план! Всички заедно се натресохме на Муди с оправданието, че си има нова квартира (т.е. някои от нас още не я бяхме виждали) и ще гледаме Star Wars (т.е. ще пием). Забавно се получи... Планираното за ранно виждане за мен и Мишката приключи към един и половина - два през нощта. Аз днес съм леко смазан. Тя беше първа смяна на работа и още не съм я чул как е, но... като съдя по себе си не й завиждам... :)

Та така... Може да се каже, че беше един съдържателен уикенд! ;)

0 comments: