Friday, October 24, 2008

Мисля, че малко по малко нещата влизат в ритъм. Започвам да свиквам с идеята, че вече не живея в Дружба. Малко по-трудно ще свикна с идеята, че квартирата, колкото и уютно да изглежда, е малко мрачна и доста студена. Така като се замисля името DenOfEvil, което Венски й плесна ще й тичка доста добре. ;)
Има супер много неща за оправяне, чистене, преподреждане... А аз толкова искам една-две спокойни вечери в които да си поцъкам Diablo II на спокойствие или пък да си погледам филмче и след това да си отспя добре.

След командировката и отпуската (която не беше така отпускаща, както се полага на една отпуска - беше си по-скоро натоварваща, независимо от причините) желанието ми за работа не е разцъфтяло. Още повече, че текущите ми задачи (а и тези, които се задават) са меко казано bloody mind-bogglingly boring... Надявам се някак да ме включат в следващия спринт - така поне ще има някакъв свеж полъх.

По случай нежеланието да работя си наваксах с уеб комиксите. Доста е гадно за два часа да прочетеш 3 месеца от някой комикс и след това адско много да искаш да разбереш какво става след това. :)
XKCD определено ми е любим до Бога - дори мога да го препрочитам, помпайки Random бутона - пак е забавно.
Ctrl+Alt+Del пък направи някакъв див обрат в историята и леко загърбвайки gaming сферата нагази в житейско-битови драми, което леко ме изненада, но пък запазва тръпката.

Паралелно с всичко все още се опитва да прекодирам видео от 16:9 към 4:3 за телефона си без да има черни ленти отгоре и отдолу и без да е сплескано (очевидно искам да го резна от двете страни, но нещо не мога да го обясня на инструмента). Ще има да се боря...

Малко по-горе споменах Diablo II - вече трети ден поред забравям да вляза за да си refresh-на героите и ако ми expire-не някой готин герой заради това ще има да псувам като каруцар! Ей сега заминавам към нас и да се надяваме, че сега поне ще се сетя. Баси, как може да забравям чак толкова?! Време е да си взема Лецитин (и да се наспя).

Освен всичко останало мернах едни снимка на Ива и Любо от миналия уикенд на Боженица - леле, бях забравил колко е цветно там! Нямам търпение да ида...

1 comments:

Ellina Foutekova said...

Аа, значи ти си съквартиранта на Венски; чак сега свързах точките :-)) Да ви е честита новата квартира!