Tuesday, December 02, 2008

First time ever - пилешка кавърма!

Около един час мотане из кухнята и ето, че се появи първата ми манджа! Хе-хе. Не било толкова сложно. Както каза Филип преди време - сега като живея сам ще е добре да се науча да готвя. Е, няма да умра от глад. ;)
И този път Мишката беше около мен докато готвя, но беше пратена в другата стая да прави каквото намери за правене - първо исках да се пробвам сам и второ бях в рядко гадно настроение. По повода смея да твърдя, че за пръв път съм сготвил сам.
Бих казал, че се получи доста добре - точно както ми харесва. Вероятно е по-скоро късмет и простота на рецептата, от колкото каквото и да било друго, но все пак се радвам по повода. Според Мишката е по-течна от необходимото, а аз именно точно толкова течна исках да я направя и тъкмо се зарадвах, че успях. Е, въпрос на вкус, казало котето... Разбрахме се, че който готви, той ще си избира как да го прави.

Интересно ми е какво ще каже по повода Венски. Ако се върне. Преди два часа като започнах да готвя той излезе да си търси обувки. Подозирам, че може да е дезертирал най-подло...

Update: Ами да - не посмя да се прибере! После разказваше къде какви обувки бил търсил, ама кой ли му вярва... ;)

2 comments:

Anonymous said...

Днес ще се прибера и ще ти опитам готвенето бе. Даже на обяд имаше пилешка кавърма, ама реших да не ям та да не съм предубеден.

Аааа, и да не пропусна да заплаша да те забухам с обувките от den-а до дружба и обратно.

ro-tex said...

Защо ще ме заплашваш, бе? Какво съм ти направил?
И какви обувки - за момента тия обувки са един мит - имало ги, ама не съвсем... ;)