Monday, March 30, 2009

Ех, пролет...

Пролетта не просто чука на врата, ами е и с единия крак вътре. Баба Марта обаче не е вчерашна, та не трябва да се отпускаме - кой знае какво ни е скроила за довиждане...

По случай невероятното време в събота просто не издържах вкъщи, взех си колелото и запраших в псевдо-произволна посока по софийските улици. В крайна сметка стигнах до Южния Парк, където беше наизлязъл всичкия народ, който можете да си представите. Карането беше интересна дейност сред бебета, кучета, пенсионери и всевъзможни други препятствия, но това никак не попречи да е адски приятно. Както се оказа в парка има и малко посещавани местенца (хем близо до главните алеи) с интересни стръмни склончета за спускане. Също така тесни пътечки, разбити алейки със стари плочки и всякакви други разнообразни покрития за каране. С две думи беше супер! След това няма нищо което да бие едно хубаво просване на тревата и 15 минути излежаване.

Притеснявам се. Сега ми се кара колело. Мъка. Свикнал съм да ми се катери това е ОК, обаче сега да ми се набъркват и разни други мераци просто не е честно. Май ще трябва да си купя фар и да карам вечер след работа. Отидоха си и двете ми свободни вечери през седмицата...
Drag са виновни! Гадовете ми пратиха картичка за "Първа пролет" и взеха, че ме вдъхновиха. В момента картичката е подпряна на календара на Стената на бюрото ми в офиса.

PS: Май трябва да подходя стандартно и да напиша един пост за колелото си и неговите чарколяци (aka спецификация) - правя го за много от нещата си и е много удобно после за търсене директно през Гугъл...

0 comments: