Thursday, December 17, 2009

Тик-так, тик-так... Времето към приближаващите празници тече. Много ми се ще да идват по-бързо. Искам да спя до късно, да седя спокойно вкъщи и да цъкам нещо, да чета нещо. Не искам да ходя никъде. Ако е възможно искам да поцъкам малко повече Го, защото установих, че съм забравил и малкото, което знаех. Искам да си уча немския, който съм изоставил тотално. Хмм... Може би този пост не е лошо място за един списък с неща за правене. Ето го и него:

* Немски. Ученето е хубаво нещо, когато е доброволно.
* Го. Смелост, ей го къде е KGS! Неделя - в Апартамента.
* Сън! Ранно лягане!
* Приятели! Трябв да се видя с много, много хора...
* Книги! Би било много добре ако намеря малко време за четене...
* Другите времегубки би било добре да ги изрежа, но знам че няма да го направя, за това и няма да го сложа тук. Имам нужда от почивка, а не от дисциплина (въпреки, че няма да навреди).

От тук виждам как книгите угасват, а на края на ваканцията ще съм също толкова недоспал, колкото и сега. Е, човек не може да има всичко.

От друга страна водя поредната битка с цигарите. Не знам защо се поддавам на едва съществуващото изкушение. Мисля, че най-сериозната причина е някакъв абсурден импулс за саморазрушение, който напоследък ме тресе във всичко, което правя. Да видим дали малко обмисляне и воля могат да тушират поне тази му страна. Не-пушенето ме прави по-щастлив човек.

0 comments: