Tuesday, December 14, 2004

Весел ден... жалко обаче, че още не е свършил.

Днес падна добро бачкане. но скрипта е почти готов. Утре и вдругиден няма да работя (трябва все пак да се минава от време на време през университета. Тия упражнения кой ще ги отработва, а?) и сигурно в четвъртък вее ще съм изпозабравил какво съм щял да правя, ама айде - ще го измисля на ново :)

Прибрах си най-сетне часовника от ремонт и сега съм доволен. Харесвам си го. Това, в комбинация с добрия резултат от контролното по Perl си е повод да се чувствам доста добре. Само да не трябваше да пиша сега протокол... :( Просто чувствам как след тая бира след Perl-a ще напиша една-две страници (от 7-те отвратителни листа графики!), ще му тегля една дълга и ще си легна...

На всичкото отгоре ужасно ми се катери, а утре просто не е добра идея - трябва да довърша проклетия протокол, че иначе ще вземе да стане някоя издънка...

Още не мога да преживея факта, че пропуснах състезанието по боулдъринг и концерта на Балканджи. Ще се успокоявам като разгледам снимките от състезанието, докато слушам Балканджи - може пък да подейства ;)

Ох, пак минава полунощ и ми се затварят очите, а още не съм започнал да пиша... Май ще преустановявам за тази вечер.

0 comments: