Monday, January 03, 2005

Ч.Н.Г.!

Ха честита ви 2005-а година!

Аз малко със закъснение, ама... чак сега се прибрах вкъщи. От два дни се моткам с Надя (а днес и с Венски) и направо съм се размазал... :)

Чудно посрещане на новата гадина, ъъъ... така де - година ;P

Последните 2 дни се излежавам, пия умерено, но пък с безмерен кеф, по цял ден лежа и гледам филми. Просто... фантазия! :)

Получих два страхотни подаръка - един свещник и една книжка ("Администриране и защита на Apache server" - ще имам какво да си чета следващите дни... Но не и преди да си дочета "Зеленият път", че вече го мотам прекалено дълго). Да видим като си получа заплатата дали няма да продължа с подаръците - едно DVD-/+RW много добре ще ми дойде. Срамота е да си нямам записвачка просто...

Утре как ще стана и ще отида на работа главата ми не го побира, но... налага се. Ако успея да се вдигна скоро от компа може дори и да се наспя. Би било мнооооого добре, защото въпреки, че се опитах да поспя добре тези дни нещо пак не ми се отдаде особено - все има нещо по-интересно за правене :)

0 comments: