Saturday, January 08, 2005

Е, време ми е да седна да понапиша още нещо тук. Вече нямам оправдание да не го правя.

От последния пост се случиха доста неща. Например:

Очилата ми се счупиха тотално и сега гледам доста интересна картинка защото едното стъкло е на парчета.

Купих си DVD записвачка - радост вкъщи! - дай му на компютърджията нова играчка да й се радва...

Междувременно вчера уведомих шефа, че напускам. Прие го добре. Дано новото предложение за бачкане не се разсъхне през сесията, че ще бъде голяма набутвация. Иначе ми звънна оня ръб - баш шефа от Белгия да ми обяснява разни неща - как до сега сме работили по глупости защото било тест и как Венски пише на С също за тест и... Абе глупости на камари... Беше интересен и забавен разговор... ;) Той седи и се прави на велик за да се впечатля и да остана, а аз го слушам и се почесвам зад ухото докато му се радвам... :))) Естествено, че нямах никакво желание да се замислям за оставане след онзи ни разговор.

От дне вече трябва да уча за сесия, ама хич не го правя - нешо още не мога да се накарам да седна... Как ще си взема изпита не ми е много ясно, особено след като се оказа, че без учебника няма да е особено лесно, а него мога да си го осигуря едва в понеделник (при изпит в четвъртък). Ще видим...

Но всъщност всичко това са глупости и нищо от него не ме вълнува особено.

Надя замина. Това е. И мога да се смея и мога да се шегувам, но...

Ще ми мине... Ей сега - още утре!... тия дни... може пък и да ми мине?...

Поне знам, че вече е пристигнала там и съм спокоен, че е ок. Все е нещо...

А след два часа съм на купон. Не знам колко ше се забавлявам, но в едно съм сигурен - ще пия. Мдам. То си трябва - трябва да ознаменуваме влизането в сесия. Щото то си е ясно - "Полят изпит - взет изпит!". Цифровата Схемотехника започвам да я поливам от днес, белким до 13ти съм я полял достатъчно! :)

Междувременно седя и се наслаждавам на другата си придобивка - първия албум на Исихия. Нещо невероятно е. Истина е, че не е за всяка уста - лъжица и че на доста хора няма да им хареса, но пък това е музика, която ме докосва. Музика, която ме кара да се чувствам добре от това, че съм българин - нещо, което не е особено лесно в наши дни. Това е музика на която забравям къде съм...

С първата заплата от новото бачкане (която хич няма да е скоро...) ще си купя и втория - сега го нямаше на CD, а на касета - не, мерси. Аз и на CD не го слушам де - оказа се, че до такава степен съм свикнал с mp3/ogg, че си го rip-нах в ogg формат за да си го слушам по-лесно. До колкото си спомням имам право да направя едно копие на диска за лично ползване - никой не е казал, че копието не може да е в дигитален формат. Нямам намерение обаче да го качвам в Мрежата - това е българска музика и не е скъпа. Който иска - да си го купи! Никой няма да умре за 12лв., пък и трябва да помогнем по някакъв начин на българската музика. Какъв по-добър начин, от това просто да си я купуваме?

0 comments: