Saturday, February 26, 2005

Climbing madness 2

Днес рамото ми стана още по-зле. Оказва се, че не е просто малко претоварено, ами си е направо зле. Ще трябва да му дам малко почивка. Иначе ще ми се наложи да му дам много почивка ако вземе, че се скапе съвсем... А аз изобщо нямам желание да почивам точно сега. Още повече, че компанията на стената става все по-забавна и приятна (по един или друг начин). Абе забавлявка да става :)
Започвам да си мисля за купуване на седалка в близко бъдеще. Просто си му идва времето. Още повече, че искам да имам седалка за летния сезон - едва сега се замислям по въпроса, но е така. От друга страна ми трябват доста пари за по-належащи цели. Както и да е - оставям и това да се подреди само с течение на времето. Напоследък се убедих, че от насилване на събитията полза няма. Нека си текат както им идва.

Ами толкова за днес. Имам подозрението, че наистина ще взема да се наспя - едва полунощ е, а на мен ми се спи доста и сякаш нямам нито какво още да правя, нито сили за евентуалното нещо...

0 comments: