Thursday, April 21, 2005

Пролет пукна и за мен!

Вчера най-сетне и за мен дойде пролетта!

За мен пролетта малко или много не е сезон, а понятие... Понятие, което съдържа в себе си идеята за слънчице, паркове, пейки, бира, приятели... Абе приятно прекарване! :)
От доста време навън е топло и хубаво и мен непрекъснато ме влече към парка. Да, ама... Пусто бачкане - до сега не бях имал възможността да се просна в парка. До вчера... :)
А вчра си беше обикновен ден в МЕИ - упражнения, скука... После обаче решихме, че не ни се прибира веднага и... Бързо хапване в "Сърцата" и няколко души се отнесохме към Борисова. Ех, че хубаво! :)
Два часа и една бира по-късно и аз вече се чувствах човек! :)

Ех, дано ми се отвори визможност да го повторя скоро - направо бях забравил колко е хубаво! :)

0 comments: