Tuesday, June 28, 2005

Странно. Сякаш водя официален и неофициален блог. Ама предполагам, че ако реша все пак да ползвам този ще изтрия тези постове.

Днес е странен ден в който седя и се опитвам да уча с всички сили - даже се учудвам от себе си. Хубаво е. Мисля, че мога да се науча да уча :)
Сутринта не можех да се съсредоточа и даже се изнесох в гората за да се поразсъня. Може и утре да го пробвам - реката ми влияе добре. Обаче утре ще си взема спалния чувал! Тоя бетон днес ми изръби задните части!

А реката е красива... Прелива много готино. Най-сетне е истинска река, достойна за уважение, а не мръсна лентичка кална вода, наречена река само защото думата "поток" има прекалено много чистота в себе си! :) Хубаво е... начинът по който все повече залива алиеята до нея и изравя земята. Знам, че не е хубаво, но... просто е красиво - в това има толкова сила, толкова живот!

"Не е време за Дракони" се оказа интересна книга. Малко нестандартен свят, но определено интересен. Похватът на авторите да хвърлят грубите щтрихи на света, а после да попълват детайлите малко ме дразни, но май дразни предимно любопитството ми.

Дали да не прехвърля този пост и в другия блог и да правя така и за напред и да видя кой ми харесва повече? Идейки, идейки...

0 comments: