Saturday, July 16, 2005

Мумун! :)

Вчера за пръв път от около 2 години насам се подстригах на ново място. Всъщност се подстригах на същото място, но при друг екип. Е, за напред ще знам да не го правя повече! :)
Нищо де, ако не друго поне е достатъчно късо за да ми е хладничко утре на Лакатник, а по-късно и на Камен бряг.

Мдам... Днес беше хубав ден - мързелив, но не досадно, разнообразен, но не уморителен. Просто един от онези хубави дни в които правиш неща, които ти носят удоволствие. Дните в които просто се забавляваш! :) Мисля, че се открива един голям и прекрасен потенциал пред това лято... Хи-хи - "Виждам своето шеметно лято!" Ха дано! :)

Сестря ми доста се зарадва на подаръка ми и това ми хареса - правилно съм го преценил. А това е доста важно за подарък за 18-ти рожден ден. Хе-хе... Хлапето вече не е хлапе. Да и е честито. За мен нещата станаха мъничко по-истински след моя 18-ти рожден ден. За нея? Не знам - както тя си избере.

Сядам да си стегна багажа за утре, че да не забравя (уф, то не че има какво да стягам - пак съм си оставил екипировката на стената, да се @%&^#%$@! и в заплеса...).

0 comments: