Friday, July 29, 2005

Последният работен ден преди отпуската се точи бавно и мързеливо. Fix-нах един бъг, който бях пропуснал и поцъках из сайта - всичко изглежда наред.
Тялото ми вече само се подготвя за режим "почивка" след палачинките у Ива и О.С. маратона снощи.

А иначе палачинките у Ива бяха супер - събрахме се вярна дружина катераческа (с добавка - братът на Ива и една сладка, но мълчалива нейна приятелка). За палачинки - не знам, но лазанята на Ива беше супер! След добро похапване с всичко наоколо имах място за точно една (1) палачинка! След това се разпльокахме да гледаме филмчета. Изгледахме Van Hellsing (не игралната боза, а старата анимация която е доста по-добра), Gossip, Blood: The Last Vampire, а хората, на които не им се спеше продължиха с Hellsing и Vampire Hunter D Bloodlust. Абе изобщо доста аниме-вечер се получи. Яко :)

Тази вечер най-сетне ще гледам "Дуенде" - от доста време ми се гледа. Татяна Лолова си е Татяна Лолова... Само преди това ще минем с Нат на малко пазаруване - нея ще я ощасливим с нови еспадрилки (LaSportiva все повече затвърждава позициите си в компанията), а аз ще мина да си взема нови слънчеви очила (всъщност същите като сегашните, но здрави ;Р) за Камен бряг, че иначе ще ми изтекат очите на това слънце.

PS: Хмм... Ъпсурт определено изненадват приятно с Quattro. "Колега" определено те кара да се замислиш ако вземеш, че наистина се заслушаш.

0 comments: