Sunday, July 24, 2005

The day as it goes...

На работа през weekend-a. Забавно, а?

11:34 Откривам деня със Sodom - Napalm In The Morning. Преди това гледахме cam shots на някакви абсолютни богове на Quake 3. Интересен ден се очертава... :)

13:49 Трябва да спря да правя boulder-и. Болят ме всичките 16 стави на първите две фаланги на пръстите на ръцете! От тук нататък само турове и траверси за мен...
За протокола: Мразя ООП.

15:14 Приключих с цялата ш****а категория Games, като се оказа, че съм пропуснал един template. Давам "Заето"...

19:18 Bzzz... Empty look... My head aches... User is N/A -> "Nobody home..." In my ears sounds Ministry - Bad Blood but it can't lift me up.

19:56 Преди около половин час SASh ми хвърли нова задача - цяло API. Идеята е много интересна и реализацията няма да е скука, но... точно в момента съм прекалено изключил. Полежах 15 мин на два стола зад а ми се проясни главата и сега мога що-годе да гледам. Обаче няма да подхващам API-to. Прекалено е важно за да го пиша в това състояние. Сега май съм в състояние само да пръсна глaвата на Венски на Counter Strike. :) Мисля, че работния ден за мен приключи.

0 comments: