Monday, July 25, 2005

New colleague!

От събота си имаме нова колежка - "Добре дошла, Милена!"
Отдавна ни трябваше втори sys admin, а и жена в офиса може да повлияе доста добре. Да видим... :)
_____________________________________

Най-сетне си изнамерих клипчето на Smoke на Natalie Imbruglia - жестоко клипче :)
Нещо напоследък съм започнал да слушам ужасно лека музика. Но... няма как - всичко е на периоди. Аз, изглежда, съм в жизнерадостен такъв и ми се слушат весели, неангажиращи неща (вчерашният Sodom не се брои... ;Р).
_____________________________________

Не ме свърта вече в София! Нямам никакво търпение да си хвана багажа и да се вдигна към Камен бряг! Преди това ще направя (надявам се) едно малко ходене на планина (да се надяваме - с преспиване в някоя хижа или на палатка). Ако направя едно качване на Черни връх ще съм доста доволен...

0 comments: