Monday, August 01, 2005

Shopping!

Днес беше Денят за пазаруване. Аз, Мишката, Ива и (по една случайност) Венски се занесохме в Метро и то се почна... Какви ли абсурдни тениски и шорти не разглеждахме и не се хилихме - все едно бяхме в американски филм за тийнейджъри, попаднали в търговски център - същата история. Беше забавно :) После започнахме с пазаруването - сухари, консерви, кафе, шоколад, мед, вафли, бисквити... Интересното е с какво почнахме - слушалки за компютър и празни DVD-та за мен и Венски. Основната покупка за мен беше първият "дом", който си купувам сам - палатка! :))) Да се надяваме, че след време ще мога да си позволя нещо стотина пъти по-голямо, щото иначе положението никак не е на хубаво... ;Р
Та имам си палатка, ще си спя в стария чувал, а утре ще си купя шалте и бански. А, да - и сандали. Реших да си взема едни спортни сандалки - май са истински хит това лято... :) В комбинация с едни old school кецове ще ми решат проблема с обувките. Май с това ще приключа пазаруването. Течен магнезий така и не си взех - ще карам на нормалния или изобщо без.
Единственото сложно нещо, което се очертава е носенето на багажа - реших да си пътувам с моя си Rock Eagle 35, който обаче хич не е ясно до къде ще ми стигне. Ще видим - имам голяма вяра в тая раница, пък и обикновено не пътувам с много багаж.

Та това е за приготовленията... От там нататък какво ще става - нямам представа. Дори не знам кога ще се прибера - с Ива дружно решихме, че към 7-ми ще го решим на място. Останалото оставям на стечението на обстоятелствата и спонтанните решения. Май така се получава най-добре. Надявам се. :)

0 comments: