Friday, September 16, 2005

Блог?

Блогът на Влад mе насочи към една статия за блоговете, която просто ме вбеси. Седнал някакъв многознайко да ми обяснява как и защо се пише блог, защото имал "~2 години опит с този сайт и малко повече с писането." Абе, я върви на бабината си, "авторитет"!
Та... След като стана ясно какво мисля по повода - сега да кажа и нещо малко по-конструктивно.

Защо се пишат блогове? Какво харесвам аз в тях?
Всеки пише блог по свое собствено усмотрение и по своя собствена причина. Не всеки гони популярност и много посещения от всякакви хора, дето никога не са го виждали. Имам претенцията да съм такъв човек. Не че не се радвам да видя, че Х хора са прочели написаното от мен, но това сякаш не е най-важното. За мен май най-важното е, че съм го написал и че е тук, в Мрежата. Нямам представа кой го чете и колко често. Нямам представа и дали разбира нещо, от това, което съм написал - дали за него не са празни скучни глупости. Но както вече казах - това няма значение. Преди време се опитвах да обясня на Надя защо пиша и тогава разбрах, че и аз самият не съм много наясно. Има го момента, че искам да дам възможност на приятелите си, с които се виждам рядко да знаят какво що-годе става дума, а и това, че всъщност ми се иска и аз да знам какво става с тях, но... Всъщност пиша това предимно сам за себе си - защото ми харесва.

Ех, вчера прекъснах писането на този пост и сега ядът ми е минал. Аnyway... If you have a couple of minutes - read the article. You may like it.

0 comments: