Wednesday, October 05, 2005

"Angry Chair" - Alice In Chains

"Little Boy Made A Mistake
Pink Cloud Has Now Turned To Grey
All That I Want Is To Play
Get On Your Knees, Time To Pray"

...

"Lonliness Is Not A Phase
Field Of Pain Is Where I Graze
Serenity Is Far Away
Saw My Reflection And Cried
So Little Hope That I Died
Feed Me Your Lies, Open Wide
Weight Of My Heart, Not The Size"

...


Една група, която чух за първи път едва наскоро (shame). Много съм пропуснал. Мисля си... ако ги бях чул около... хм... девети клас? може би дори десети - мисля, че щяха да се превърнат в една от моите икони.
Споменавайки икони си спомням за Pink Floyd и се замислям какво ли би ми причинила една разходка сред творчеството им. Със сигурност знам, че ужасно ще ми се прииска Диана да е до мен, да ме погледне и да разбере... For all my life I couldn't find a soul that can do that, except for her. Diana, if you read this, thank you. For everything.

Може би е дошло време да сваля розовите очила и да погледна в себе си. Може би...

2 comments:

Anonymous said...

Da ne e faza i nikoga ne e bila... Veche ne mislq, che ubejishtata sa prosto dale4e, a izobshto ne syshtestwuwat. Prosto za moment moje da ne useshtam vqtyra, no toj prodyljawa da otronwa kyscheta ot dushata mi, kakto rekata izronva skalite. I e normalno da ne hareswam towa, koeto ostawa.I boli, da, boli, no nqma izbor.
...I’m covered with skin that peels and
it just won’t heal...
(Creed, Weathered)

:) Imeto mi prosto ne stoi dobre tuk.

ro-tex said...

Все някога човек успява да се скрие на завет от вятъра. Може да съм непоправим оптимист, но го вярвам. Все някога преглъщаме горчилката и оставяме миналото да си отиде. Преодоляваме миналата болка, която ни измъчва. И тогава, може би, раните заздравяват... Да, белезите остават и още наболяват в студените влажни вечери, но... Понякога тази болка е сладка. Друг път... е, никой не е казал, че животът е песен, нали? :)

Клише:
Ако не харесваш това, което виждаш в себе си, започни да се бориш да го промениш.
Ако не можеш да го промениш - приеми го.
Само внимавай да не сбъркаш между двете.