Wednesday, November 23, 2005

...и се заредиха скучни работни дни...

Днес е малко по-забавен ден - имам си работа и не скучая. Сега имам и малко свободно време и реших да драсна нещо тук. Само дето нещо не мога да измисля какво, а това не е хубаво - нищо ли не се случва? Случва се разбира се - организацията на осмодекемврийското ходене до Скакавица (да бе - и аз ще празнувам 8ми декември - барабар Иво със студентите ;P), търсене на едно domain name, което да си купя (гадовете са заели тези, дето си ги бях харесал) и разни подобни.

Седя и тъжа за студа навън и че няма да ходим на скали вече. Идеите все пак да идем през weekend-а ако е по-топло и сухо са прекалено нереални за да мога наистина да се надявам на тях. Последното, което ми остава е да се прибера по някое време вкъщи и да си легна с книжката... А когато я прочета мисля, че ще настане мъка, защото следващите две от поредицата са малко на почивка из западните ширини и ще трябва да се снабдя с техни заместители от друг източник.

Btw, пак съм зациклил на Robbie Williams, което е изключително странно на фона на последните дни (не помня колко), през които можех да слушам само Rammstein и Type O Negative...

0 comments: