Wednesday, December 07, 2005

Болен :(

Днес вече се предадох и си останах вкъщи. Кашлицата ми май е малко по-добре, все още нямам температура, но използвам носни кърпички в промишлени количества... Дано не съм успял вчера да заразя някой колега, че ще се натръшка целия офис...

Използвам това неочаквано заседяване вкъщи за да подредя колекцията от катерачни филми и клипчета и най-сетне да ги запиша на DVD-та. Крайно време е.
След това ще си инсталирам едно Ubuntu и тук - нещото доста ми харесва и мисля да си го ползвам. Още повече, че Windows-а ми скъса нервите тая сутрин. Сигурно някои от хората които се занимават от доста време с компютри все още помнят вица за Бил Гейтс и дискетата:

Синът на Бил Гейт тича при него:
- Тате, тате, вярно ли е, че Windows е истинска многозадачна система?
- Вярно е, сине. Чакай само да си форматирам дискетата и ще ти покажа...

Е, проблема с дискетите наистина го оправиха... малко след като всички спряха да ги използват. Само дето същият проблем в момента го има със CD-тата и DVD-тата, които по една случайност всички използват...
Та цяла сутрин ми се къса сърцето да си гледам хубавичката мощна машинка да се пеняви с едно копиране от DVD и да не може да си отвори Opera-та междувременно. Но все пак копирах всичко и след малко започвам да пресявам и после ще запиша резултата на DVD-R и край с клипчетата - finito! (поне за сега) :)

Другото, с което може и да се престраша да се измъча е още по-гадно - ако ми остане сила ще взема да сложа на Sentinel един Debian stable, че да ми се махнат от главата с това "Сървъра заби - рестартирай го!". Ако Sarge забие - направо сменяме hardware-a. Да се надяваме, че няма да се случи, че хич не ми се занимава...

А сега - напред към отсяването на клипчета! (и чая...)

0 comments: