Thursday, December 15, 2005

Още мъничко екипировка...

Вчера обикалях като ненормален през Стената и двете Namaste-те за да си купя торбичка за магнезий и кутия магнезий на Mammut (харесва ми кутията просто...) и каталясах от тичане с точно нулев успех. Останових, че торбичките и на двете места са гронзи, гадни и неудобни. Айде, не чак толкова, ама нито една не ми хареса... Особено от тези в Стената - мизерията беше пълна... На всичкото отгоре цените са станали просто ужасни - разговорът започва от към 30лв. Истина е, че торбичката на Мишлето струва 40, но пък е доста готина, а и е Petzl, които принципно са си скъпа фирма.
Както и да е... Вчера се изнервих доста и реших, че днес ще мина през Алпи и ще си купя торбичка и магнезий, каквото и да става! То пък за късмет както влязохме и се огледахме моментално мернах една черна Singing Rock, която доста ми хареса. Разгледах и останалите, но все пак не намерих по-добра. Практиката ще покаже дали не е твърде малка, но в момента това няма значение - аз съм доволен. :)
Така и не си купих магнезий защото нямаха нито кутия на Mammut, нито магнезия на топче, който Слави силно препоръча като изключително удобен. За сметка на това си взех ярко жълт прусък за торбичката (да си тичкат ;Р) и отдавна желания 120см ринг за остановки - много е гадно да правиш остановка с твърде къс ринг... И ринга е Singing Rock, което май ми става любима фирма. :)

Та така - аз съм доволен... Сега остава да стигна до стената за да се възползвам от придобивките. :)

0 comments: