Thursday, January 26, 2006

movie time

Билети за Depeche Mode няма. Освен такива по 55лв. Доста ми се ходи на концерта, но не мисля да се набутам във "VIP ложа с безплатна безалкохолна напитка". Ще видим - дано се намерят от някъде я билети, я покани...

Сапан съм, седя и псувам Windows. Що ли? Щото може или да копира, или да браузва нета. Спрях си копирането, та да успее да ми отвори блога за да се оплача. Поне все още мога да пиша докато копира! Ама сигурно и това няма да го може под Дългия Рог/Чеп - ще видим...
Чудя се кой ли ден ще ми писне и ще го забърша та да остане само едно хубавичко Ubuntu на тоя комп, ама... Имало някакви неща, за които ми трябвало. Или поне на сестра ми. Абе яяяяя.....

Гледах "The Net 2.0". Като всяка втора част - по-зле от първата... А то и тя не беше цвете. В тази поне мацката е хубава, та имаше какво да се гледа - останалото е търчане из улиците на Истанбул (там се развива действието). От целия филм за малко да не стане ясно кой й е свил на мацката самоличността и защо, ама накрая изплескаха едно обяснение тип M$ Word office assistant pop-up - "Хи-хи, аз бях, трябваше ми някой да опере пешкира...". Слабо, другари, много слабо.

Замислих се за филмите-продължения и се сетих за един, който е по-добър от първата си част - Yamakashi 2 - Les Fils du Vent. Е, въпрос на вкус - все пак си говорим за street climb и повечето хора си мислят, че тези неща са невъзможни и са ефекти. А и от друга страна си говорим за Люк Бесон, което... напълно променя нещата. :)
Което ми напомня - ако ви се гледа леко, добре направено екшънче във френски стил - вашият филм е "Предградие 13", дело на гореспоменатия...

0 comments: