Wednesday, January 25, 2006

HMM, AJAX & PHP

Пристигнах на работа тази сутрин и установих, че по едната ми задача хич не ми се работи, а по другата съм блокиран от едно странно искане на шефа, което никак не исках да изпълнявам (щото щеше да вдигне натоварването на MySQL-а), ама не можех да пренебрегна без карт-бланш от SASh. По повода се позанимавах с малки задачки-закачки - предимно визуални промени тук и там (един paging да се пооправи, т'ва поле да излиза другаде...). След като дреболиите се изчерпаха седнах (повлиян от Венски - Ха, ти си виновен!) да поиграя малко Heroes of Might and Magic - отдавна забравено забавление, което напоследък възкресихме (не без помощта на Пенчев :) ).
Към момента се чудя какво да правя. Сигурно ще дочета блога на maniax-a и ще ходя да покатеря малко, че не ме свърта - липсата на физическа активност ми се отразява отвратително...

Ааа, да! И междувременно попаднах едно обещаващо review за AJAX, което изненадващо за мен се подвизава на сайта на IBM.

0 comments: