Monday, June 05, 2006

Както доста хора вече знаят (щото им надух главите по темата, не за друго...) напоследък малко съм залитнал по фотографията. Не че имам достатъчно време да снимам, но от време на време правя някои плахи опити. Основно чета разни неща, опитвайки се да разбера как, аджеба, се правят ония, начовешките, истинските снимки, дето като ги видиш и ... дъхът ти спира. Наскоро попаднах на една статийка, която бих искал да споделя с всички вас, а именно "Апаратът не е от значение". Има доста истина в нея, поне според мен. Е, това няма да ме откаже от идеята да си купя по-добър апарат, с който поне да мога да контролирам скоростта на затвора и номера на блендата. Като съм на темата - мойта малка мечтичка е що-годе скромна - Canon A620. Сега ми остава да си намеря начин да си го набавя...

Във връзка със статията - искрено ви препоръчвам да погледнете някои снимки на Ansel Adams. Правени са през 40те години, но... Абе просто ги вижте! :)

0 comments: