Thursday, June 22, 2006

Depeche Mode - after

Не мога да кажа, че концерта не беше на ниво - беше си. Само дето още съм им малко сърдит, че не ми изпълниха някое от парчетата за които бях отишъл (като например Lilian - за него чаках цял концерт...). Иначе не пропуснаха нито Personal Jesus (размаззз...), нито Enjoy The Silence и дори ми изсвириха Home, която всъщност е първата им песен, която ме грабна, заедно с Barrel Of a Gun. (Тук ще е честно да уточня, че аз слушам Depeche от Ultra насам и съответно съм слабо запознат с предишното им творчество, което е значително)
Визуалното шоу беше страхотно - светлините не бяха нещо, което да не сме виждали, но шестте екрана, разположени над сцената, които "плаваха" през целия концерт насам-натам създаваха страхотно усещане, а видеото, което вървеше на тях (макар и да не беше това, което се случваше на сцената) определено подсилваше музиката и допълваше въздействието. Не мога да ви обясня как подейства на публиката когато екраните почерняха и после на тях се появи по един огромен кръст! Навсякъде пред теб светят огромни сиви кръстове (имаше и други екрани - от страни на сцената и в средата на терена). Нямаше как да не започне Personal Jesus... :)
За съжаление озвучението не беше на толкова високо ниво, да не кажа хич. Всъщност аз пръв път съм толкова назад на концерт (малко зад екраните на терена) и там може и така да си се чува заради заглушаването на звука, което дава тълпата, но...
Иначе публиката беше на ниво - огромна тълпа, заляла стадиона. Само в най-далечния край на трибуните имаше свободни места - всичко друго беше претъпкано. Когато в един момент тези хора запалиха запалки, фенерчета, gsm-и и всякакви други светлинки гледката към трибуните (а и към терена, предполагам) стана просто фанстастичка - разноцветна феерия! :)

Bottom line: Е, не изпяха някои песни, но то пък не може всичко. Концертът си беше добър и определено си изкарах адски добре. Койт' дошъл - дошъл, койт' не дошъл - да 'оди да слуша албума - струва си. :)

2 comments:

Anonymous said...

Благодаря за описанието.

ro-tex said...

Пак заповядай! Само ми се искаше в описанието да има само хвалиби, ама... карай, пак беше хубаво.