Friday, July 28, 2006

Все не ми остава време да драсна нещо тук тия дни. А то дни около комп вече не останаха много, та реших да открадна 5 минути време и да драсна набързо какво се случва около мен.

Най-сериозното тия дни е че утре с Мишка и Ива ще обикаляме по магазините за хранителни и подобни продукти и запаси и в неделя поемаме за Камен Бряг! Най-сетне мечтаната отпуска на мечтаното място. И, разбира се, DWS!!! It's gonna be awesome... :)

Във връзка с ходенето на Камен Бряг се замислих, че може би контактните лещи не са най-добрата идея на място с не чак толкова блестящи санитарни условия (предполагам че всички, някога ходили там сега се превиват от смях по пода... и с право...). Тези размисли ме наведоха на една идея, която предъвквам от има-няма година и половина. Сега не ми се смейте. Идеята е, че най-сетне трябва да си навия на мързела и да си направя нови очила. Мдам, отлагам го от близо година и половина, ако са ми точни сметките щото то като мине толкоз време, на човек почва вече да му се губи...
Та в тая връзка довечера трябва да мина да си взема новите цайси. (Да бе, преборих мързела! Айде - чакам поздравления... ;P) Ще видим точно как ще стане номерът с тях, защото на прегледа на място и компютърът и дофтурката казаха, че съм свалил диоптъра с половин единица! Странно, не мисля че виждам по-добре от преди. Погледнах с очила -1.0/-1.0 и не виждах добре. На мен са ми предписани -1.0/-1.25 - ша я видим тая работа...
Другото ми притеснение относно очилата е, че никога до сега не съм носил нещо толкова ефирно като това, което си избрах и просто нямам идея как точно ще оцелеят. Може би трябва от сега да тръгна да си търся нови? И това ще го видим...

Стига толкова за мен. Сега искам да си похваля сестричето, дето в момента се е маскирало на кандидат-студент и ходи по изпити ден през ден. Та хвалбата е че за сега се справя доста добре - стискайте и палци да има късмет, че да влезе каквото си е наумила! Тия дни оценките дето чувам все ме радват, та дано и за напред да е така! :)

0 comments: