Monday, August 28, 2006

Посред ученето за ТЕ-2...

Another Monday morning is rolling around me... И пак ми се спи... :) Но да започна малко по-отначало:

С наближаването на датата за изпита ми по ТЕ-2 аз взех, че наистина се стреснах и започнах да полагам всички възможни усилия да науча за него. Това ще рече, че се учи след работа, уморен или не, събота и неделя и т.н. и катеренето изобщо е отпаднало като опция - дори не мога да си позволя да се замисля да ида на скали!
Ама това звучи много като оплакване, пък не се очаква да бъде - аз всъщност съм доста доволен, че успявам да си давам малко зор. Да се надяваме, че ще има и резултат, щото иначе... мноу зле!
Та след като в петък (след работа) и събота учих колкото мога и още малко в неделя вече се сринах. Не бях учил така от мноого време и се оказа, че май съм позабравил как е. Въпреки, че се стараех много, все напредвах супер бавно. Е, това достигна своя апогей в неделя следобед, когато вече не можех да си задържам вниманието върху лекциите за повече от 30 секунди. Тази невъзможност продължи и до вечерта и по повода реших да се занеса на именния ден на Нат (който празнувахме на патерица).
Оказа се едно изключително правилно решение! Отдавна не сме си заформяли толкова хубаво купонче. Да, малко тихо и кротко, но... мноооого приятно! Нат се беше постарала навсякъде да има свещи и когато всички в един момент се оказахме излегнали се по някакви начини на пода атмосферата вече беше налице. Тогава Габи се включи изключително на място като извади едно наргиле и... мдааа... :) Само ще кажа, че си довършихме нощта с едно гледане на "Коса". :)

Отново не можах да си легна преди 3:00, но пък си струваше!
Браво Нат! :)

0 comments: